пятница, 7 февраля 2020 г.

PLAVI ORKESTAR ZELENE SU BILE OCI TE DOWNLOAD FREE

Zelene Su Bile Oci Te Song Lyrics ohohohoh ja, ja, ja hej, hej Jagode je brala, brala hej, hej ljepotica mala, mala jagode jagode rumene rumene dala je drugome hej hej Kako moze srce tvoje hej hej , ostavite srce moje? Sta ti je sta ti je Pricaj mi, sta ti je Refrain: Sta ti je sta ti je? More info in our Cookies Policy page. Pricaj mi, sta ti je Refrain: Your favorite music community. plavi orkestar zelene su bile oci te

Uploader: Vorg
Date Added: 27 July 2010
File Size: 50.82 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 36600
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Sta ti je sta ti je?

plavi orkestar zelene su bile oci te

Pricaj mi, sta ti je Refrain: Lyrics P Plavi Orkestar lyrics. Your favorite music community.

Plavi Orkestar - Zelene su bile oči te lyrics + English translation

Zelene su bile oci te Zelene su bile marame Zelene su bile oci te Zeleno, volim te Zelene su bile oci te Zelene su bile marame Zelene su bile oci te Zeleno, volim te Ohohohoh ja, ja, ja 4x Hej hej Jagode je brala, brala hej, hej Ljepotica mala, mala [Lyrics from: Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te hej hej.

Sta ti je sta ti je Pricaj mi, sta ti je Refrain: Sta ti je sta ti je Pricaj mi, sta ti je Refrain: Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te ohohohoh ja, ja, ja hej hej Jagode je brala, brala hej, hej ljepotica mala, mala jagode jagode rumene rumene dala je drugome hej hej Kako moze srce tvoje hej hejostavite srce moje?

Pricaj mi, sta ti je Refrain: This song is currently unavailable in your area. More info in our Cookies Policy page.

plavi orkestar zelene su bile oci te

Ohohohoh ja, ja, ja 4x Hej, hej Jagode je brala, brala hej, hej Ljepotica mala, mala Jagode jagode rumene rumene Dala je drugome Hej hej Kako moze srce tvoje hej hejostavite srce moje?

Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te Zelene su bile oci te zelene su bile marame zelene su bile oci te zeleno, volim te hej hej Lyrics powered by www.

AZ App Follow us on: Zelene Su Bile Oci Te Song Lyrics ohohohoh ja, ja, ja hej, hej Jagode je brala, brala hej, hej ljepotica mala, mala jagode jagode rumene rumene dala je drugome hej hej Kako moze srce tvoje hej hejostavite srce moje?

plavi orkestar zelene su bile oci te

Zelene su bile oci te Zelene su bile marame Zelene su bile oci te Zeleno, volim te Zelene su bile oci te Zelene su bile marame Zelene su bile oci te Zeleno, volim te Zelene su bile oci te Zelene su bile marame Zelene su bile oci te Zeleno, volim te Zelene su bile oci tw Zelene su bile marame Zelene zflene bile oci te Zeleno, volim te Hej hej. By using this website, you agree with our use of cookies to improve its performance and enhance your user experience.

Zelene su bile oči te (English translation)

This will be your default for searching and browsing, but we'll still show you results for other languages. Sta ti je zlene ti je?

More from this album

Комментариев нет:

Отправить комментарий